Лого татаж авах Санал хүсэлт Тусламж И-мэйл шалгах Цаг товлох үйлчилгээ
ЭМЯ    ОРОН НУТГИЙН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГУУДАД ТУЛГАМДАЖ БУЙ АСУУДЛЫГ ГАЗАР ДЭЭР НЬ ШУУРХАЙ ШИЙДВЭРЛЭЖ, ИРГЭНД ХҮРЭХ ТУСЛАМЖ ҮЙЛЧИЛГЭЭГ ОЙРТУУЛНА    ЭМЯ   СУРГУУЛИЙН ЭРҮҮЛ МЭНД, АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫН ТУХАЙ ХУУЛЬ, ЭРХ ЗҮЙН ОРЧИНГ БҮРДҮҮЛНЭ   ЭМЯ   УГТЭ: ФРАНЦЫН ЗОЧИН ПРОФЕССОРЫН БАГТАЙ ХАМТРАН ХҮҮХДИЙН ЗҮРХНИЙ ХҮНД ТОХИОЛДЛУУДАД ЭМЧИЛГЭЭ ХИЙЖ БАЙНА      ЭМЯ   УЛААНБУРХАН ӨВЧНИЙ НӨХЦӨЛ БАЙДАЛ, АВЧ ХЭРЭГЖҮҮЛЖ БУЙ АРГА ХЭМЖЭЭНИЙ ТАЛААР МЭДЭЭЛЭЛ ӨГӨХ ЦАХИМ СУРГАЛТ БОЛЛОО   ЭМЯ   МОНГОЛ УЛСАД ЭМЧЛЭХ БОЛОМЖГҮЙ ӨВЧНИЙ ЭМЧИЛГЭЭГ ҮЕ ШАТТАЙ НЭВТРҮҮЛЖ, НУТАГШУУЛНА  ЭМЯ  УОК ХУРАЛДАЖ, УЛААНБУРХАН ӨВЧНИЙ АСУУДЛЫГ ХЭЛЭЛЦЛЭЭ   ЭМЯ
Шуурхай мэдээ

A- A A+

“ЭМЧ, ЭМНЭЛГИЙН АЖИЛТНЫ ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧТЭЙ ХАРИЛЦАХ УР ЧАДВАР”-ЫН СУРГАЛТ БОЛЛОО



Гэмтэл согог судлалын үндэсний төвийн захиргаа, Ёс зүйн салбар хорооноос “Эмч, эмнэлгийн ажилтны үйлчлүүлэгчтэй харилцах ур чадвар” цуврал сургалтыг зохион байгуулж байгаа билээ.  



Энэ хүрээнд ГССҮТ-ийн сувилагч нарыг чадавхижуулах, харилцаа хандлага, ур чадварыг сайжруулах зорилгоор “Эмч, эмнэлгийн ажилтны үйлчлүүлэгчтэй харилцах ур чадвар”-ын сургалтыг зохион байгууллаа.



Тус сургалтанд сургагч багш, Хүний их эмч, эрх зүйч Б.Одгэрэл “Байгууллагын соёл”, “Харилцаа хандлага”, “Өргөдөл гомдлыг шийдвэрлэх арга барил” сэдвээр баримт нотолгоонд суурилсан сонирхолтой мэдээлэл, олон талын судалгааг хүргэсэн байна.



Мөн эмч, эмнэлгийн мэргэжилтний үйлчлүүлэгчтэй харилцах харилцаа, тулгамдсан асуудлыг хэрхэн шийдвэрлэх оновчтой арга зам, өргөдөл гомдлыг бууруулах зарим үйл ажиллагааны талаар мэдлэг, ур чадварыг дээшлүүлсэн чухал ач холбогдолтой сургалт боллоо.
 

Холбоотой мэдээ, мэдээлэл