
Засгийн газрын Иргэд, олон нийттэй харилцах 11-11 төвд 11 эрүүл мэндийн байгууллага (УНТЭ, УГТЭ, ГССҮТ, ЭХЭМҮТ, ХӨСҮТ, УХТЭ, СЭМҮТ, ХСҮТ, Өргөө, Хүрээ, Амгалан амаржих газар)-ыг холбож, иргэдийн өргөдөл, гомдлыг шууд хүлээн авч, шуурхай шийдвэрлэн ажиллаж байна. Иргэдийн өргөдөл гомдлыг Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэх тухай хуулийн 16 дугаар зүйлд заасны дагуу Өргөдөл, гомдлыг хүлээн авсан өдрөөс хойш 30 хоногт багтаан шийдвэрлэдэг. Шаардлагатай тохиолдолд уг хугацааг тухайн байгууллагын удирдах албан тушаалтан 30 хүртэл хоногоор нэмж сунгаж болно. Хугацаа сунгасан тухай өргөдөл, гомдол гаргагчид мэдэгдэнэ. Мөн саналын шинжтэй өргөдлийн хариуг 90 хоногт багтаан өгөхөөр зохицуулсан байна.
Иргэд, олон нийттэй харилцах 11-11 төвд 2022 оны 06 дугаар сард эрүүл мэндийн салбартай холбоотой ирүүлсэн нийт 144 өргөдөл, гомдлыг хүлээн авч, шийдвэрлэсэн. Нийт хүлээж авч шийдвэрлэсэн өргөдөл, гомдлын 60.4% нь гомдол, 5,6% нь санал, 7.6% нь хүсэлт, 26.4% нь талархал байна. Шийдвэрлэсэн өргөдөл, гомдлыг эрүүл мэндийн байгууллагаар харахад УНТЭ 27.6%, УХТЭ 13.8%, ЭМХТ13.8%, ХСҮТ 10.3%, ЭХЭМҮТ 9.2%, УГТЭ 8.0%, ХӨСҮТ 6.9%, Бусад 10.3% байна.

Шийдвэрлэсэн өргөдөл, гомдлыг агуулгаар нь харахад:
Иргэд, олон нийттэй харилцах 11-11 төвд 2022 оны 06 дугаар сард эрүүл мэндийн салбартай холбоотой ирүүлсэн нийт 144 өргөдөл, гомдлыг хүлээн авч, шийдвэрлэсэн. Нийт хүлээж авч шийдвэрлэсэн өргөдөл, гомдлын 60.4% нь гомдол, 5,6% нь санал, 7.6% нь хүсэлт, 26.4% нь талархал байна. Шийдвэрлэсэн өргөдөл, гомдлыг эрүүл мэндийн байгууллагаар харахад УНТЭ 27.6%, УХТЭ 13.8%, ЭМХТ13.8%, ХСҮТ 10.3%, ЭХЭМҮТ 9.2%, УГТЭ 8.0%, ХӨСҮТ 6.9%, Бусад 10.3% байна.
Шийдвэрлэсэн өргөдөл, гомдлыг агуулгаар нь харахад:
- Эмчилгээ үйлчилгээтэй холбоотой- 42.7%
- Эмнэлэгт цагт авахтай холбоотой-37.9%
- Эмч, ажилчдын харилцаа хандлагатай холбоотой-12.6%
- Бусад-6.8%
Дээрх өргөдөл, гомдолтой холбоотой асуудлыг иргэн бүртээ утсаар холбогдон шийдвэрлэж, зохих арга хэмжээг авч ажилласан.