
.jpg)
Сургалтын зорилго нь Эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний чанарыг тасралтгүй сайжруулахад, чанарын хяналтын тогтолцоог бэхжүүлэн үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх, эмчилгээ, сувилгааны чиглэлээр батлагдсан стандарт, удирдамжийг мөрдүүлж ажиллах, хэрэгжилтэд хяналт тавих, тусламж үйлчилгээний чанарыг тасралтгүй сайжруулах үр дүнтэй аргуудыг тусламж үйлчилгээндээ ашиглах, чиглэлээр сайн туршлагыг солилцох юм. Сургалтын хүрээнд СЭМҮТ-ийн Эмчилгээ эрхэлсэн дэд захирал Н.Оюунчимэг “Байгууллагын соёл-Брендбүүк нэвтрүүлсэн нь”, СЭМҮТ-ийн ЭМТҮЧАБА-ны дарга Д.Одончимэг “Тусламж үйлчилгээнд чанарын дотоод хяналт тавих нь” сэдвүүдээр илтгэл тавьж, төвийн клиник тасгуудын үйл ажиллагааг танилцууллаа. Мөн “Нийгмийн эрүүл мэнд, сэтгэцийн тусламж үйлчилгээ, чанарын дотоод хяналтын чиглэлээр гаргасан шинэ бүтээл, гарын авлага, сайн туршлагын үзэсгэлэн” гаргасан нь оролцогчдын анхаарлыг их татлаа.
.jpg)
Энэхүү сургалтад Нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж буй ор бүхий 80 гаруй эмнэлгийн 100 орчим чанарын албаны дарга, чанарын менежер болон сувилахуйн зарим арга зүйч нар оролцлоо.
Өнөөдрийн бид бүхний зохион байгуулсан сургалт нь үр өгөөжтэй, оролцогчдын сэтгэлд хүрсэн маш сайхан үйл ажиллагаа болсонд СЭМҮТ-ийн хамт олон бид бүхэн баяртай байна.
.jpg)