Лого татаж авах Санал хүсэлт Тусламж И-мэйл шалгах Цаг товлох үйлчилгээ
ЭМЯ    ОРОН НУТГИЙН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГУУДАД ТУЛГАМДАЖ БУЙ АСУУДЛЫГ ГАЗАР ДЭЭР НЬ ШУУРХАЙ ШИЙДВЭРЛЭЖ, ИРГЭНД ХҮРЭХ ТУСЛАМЖ ҮЙЛЧИЛГЭЭГ ОЙРТУУЛНА    ЭМЯ   СУРГУУЛИЙН ЭРҮҮЛ МЭНД, АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫН ТУХАЙ ХУУЛЬ, ЭРХ ЗҮЙН ОРЧИНГ БҮРДҮҮЛНЭ   ЭМЯ   УГТЭ: ФРАНЦЫН ЗОЧИН ПРОФЕССОРЫН БАГТАЙ ХАМТРАН ХҮҮХДИЙН ЗҮРХНИЙ ХҮНД ТОХИОЛДЛУУДАД ЭМЧИЛГЭЭ ХИЙЖ БАЙНА      ЭМЯ   УЛААНБУРХАН ӨВЧНИЙ НӨХЦӨЛ БАЙДАЛ, АВЧ ХЭРЭГЖҮҮЛЖ БУЙ АРГА ХЭМЖЭЭНИЙ ТАЛААР МЭДЭЭЛЭЛ ӨГӨХ ЦАХИМ СУРГАЛТ БОЛЛОО   ЭМЯ   МОНГОЛ УЛСАД ЭМЧЛЭХ БОЛОМЖГҮЙ ӨВЧНИЙ ЭМЧИЛГЭЭГ ҮЕ ШАТТАЙ НЭВТРҮҮЛЖ, НУТАГШУУЛНА  ЭМЯ  УОК ХУРАЛДАЖ, УЛААНБУРХАН ӨВЧНИЙ АСУУДЛЫГ ХЭЛЭЛЦЛЭЭ   ЭМЯ
Шуурхай мэдээ

A- A A+

Дархан-Уул аймагт чанарын сургалт зохион байгуулав


Эрүүл мэндийн байгууллагын үндсэн гол зорилго нь үйлчлүүлэгчдийн эрэлт хэрэгцээ, тэдний сэтгэл ханамжид нийцсэн тусламж үйлчилгээг үзүүлэх явдал юм. Иймээс ч алсын болон ойрын хугацаанд хэрэгжүүлэхээр төлөвлөсөн  үйл ажиллагааны зорилгод тусламж үйлчилгээний чанар, үр дүн, аюулгүй байдлын талаар тусгасан байдаг. Мөн 2018-2022 онд хэрэгжүүлэх эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний чанар-аюулгүй байдлыг сайжруулах стратегийг байгууллага бүр хэрэгжүүлэн ажиллаж байна. Гэвч эрүүл мэндийн  удирдах ажилтнуудын чанар, аюулгүй байдлыг удирдаж, зохион байгуулах ойлголт, мэдлэг  хангалтгүй байгаа юм.

Иймд олон улсын эмч нарын өдрийг угтаж,  Эрүүл  мэндийн чанарын холбоотой хамтран  “Эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний чанар-аюулгүй байдал” сэдэвт сургалтыг зохион байгууллаа. Сургалтанд төр, хувийн хэвшлийн эрүүл мэндийн байгууллагуудын 90 гаруй дарга, удирдлага, мэргэжилтнүүд  оролцож,  Эрүүл мэндийн чанарын холбооны гишүүн Л.Баярцэцэг, Э.Тунгалаг нар сургагч багшаар ажиллав.

Сургалтаар  чанарын тухай үндсэн ойлголт, чанар сайжруулах арга, хэрэгслүүд, чанарын төлөвлөлт, эрсдэл, аюулгүй байдлын тухай үзэл баримтлал, чанарын урамшуулал, чанарын хяналт үнэлгээний талаар онолын мэдээллийг сонсч, байнга тохиолдож байдаг тусламж үйлчилгээний чанартай холбоотой асуудлыг хэрхэн шийдвэрлэх талаар харилцан ярилцлаа.
Энэхүү сургалт нь удирдлагуудын чанар, аюулгүй байдлын  тухай ойлголт мэдлэгийг сайжруулж, тусламж үйлчилгээний удирдлага зохион байгуулалтанд шинэ арга барилыг нэвтрүүлэх, ингэснээр хамгийн гол зорилго болох үйлчлүүлэгчдийн эрэлт хэрэгцээ, сэтгэл ханамжид нийцсэн тусламж үйлчилгээг чанар үр дүнтэй үзүүлэхэд ихээхэн ач холбогдолтой сайхан сургалт боллоо гэж оролцогчид дүгнээд, өндөр сэтгэгдэлтэй байна.  
 

Холбоотой мэдээ, мэдээлэл